Lillehammer - Reisverslag uit Torget, Noorwegen van Jan & Wil Bestman - WaarBenJij.nu Lillehammer - Reisverslag uit Torget, Noorwegen van Jan & Wil Bestman - WaarBenJij.nu

Lillehammer

Door: Jan & Wil

Blijf op de hoogte en volg Jan & Wil

05 Juli 2014 | Noorwegen, Torget

>Hallo allemaal.
Na een paar dagen wild kamperen, staan we weer op een camping met park en hotel en hebben weer wifi. We zijn tot Tromso gegaan aldaar besloten dat we ñiet naar de noordkaap gaan. In Tromso is een info en onderzoekscenter POLARIA daar hebben we 2 films gezien, de eerste over Svalbard over de dieren en het landschap. De tweede over het ontstaan van het noorderlicht. Inmiddels zijn we al weer veel zuidelijker in Lillehammer . Kan Jan vanavond in ieder geval de voetbalwedstrijd zien. Morgen gaan we naar Oslo. Wij zijn geen fanatieke musea fans. Maar we gaan zeker wat bekijken. Tot de volgende Internet verbinding.
>Heel veel vakantiegroetjes
>Jan & Wil

• 05 Juli 2014 - 12:25

Ria :

Ondertussen al heel wat gezien, dat heb je maar binnen, kan niemand je meer afnemen!
    Het meest noordelijke punt toch maar gelaten voor wat het was.
    Het kan een keertje genoeg zijn hè. je doet zoveel indrukken op.
    Veel plezier in Oslo en voor vanavond een hopelijk mooie, sportieve wedstrijd, wij gaan er ook voor zitten. om 18.00 al dan speelt België.
    Lieve groetjes Ria en Cees.