richting Trondheim - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van Jan & Wil Bestman - WaarBenJij.nu richting Trondheim - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van Jan & Wil Bestman - WaarBenJij.nu

richting Trondheim

Door: Jan en Wil

Blijf op de hoogte en volg Jan & Wil

15 Juni 2014 | Nederland, 's-Gravenhage

Wel hebben vandaag Internet wat werkt wel langzaam maar oké.
Zaterdag 7 juni vertrokken, 550km gereden naar Kaltenkirchen ( net boven Hamburg) zondag 8 juni vertrekken wel naar Saeby het in goed toeven aldaar vanwege een heerlijke wind en factor 30. De volgende dag missen wel de vroege boot

• 16 Juni 2014 - 13:38

Jans:

Een boot missen is niet erg, er komen er meer en je hebt toch de tijd. Gewoon geineten van je reis.

• 05 Juli 2014 - 11:45

Margreet:

Hallo Wil en Jan,
    net jullie berichtje binnen gekregen. Ik denk alweer 4 weken onderweg en een hoop moois gezien. Het gaat dus alweer opschieten.
    Oslo schijnt een mooie stad te zijn en als jullie er zijn moet je zeker een musea gezien hebben. Mijn nichtje heeft in Stockholm gestudeerd en haar moeder en ik hebben haar daar 5 dagen bezocht en daar heb ik van genoten. Ook de studenten gingen Oslo bezoeken. Voor ons was de tijd te kort.
    Hoe is het eigenlijk met Bo? Hoop dat alles goed met hem gaat en met het à.s. kleinkind? Hoor het wel als jullie terug zijn.
    Geniet vanavond van de voetbal en nog heerlijke dagen.
    Liefs, Margreet.