Noorwegen - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van Jan & Wil Bestman - WaarBenJij.nu Noorwegen - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van Jan & Wil Bestman - WaarBenJij.nu

Noorwegen

Door: Jan en Wil

Blijf op de hoogte en volg Jan & Wil

10 Juni 2014 | Nederland, 's-Gravenhage

Ik heb net alles opgeschreven, opgeslagen. Maar het is niet goed gegaan. De tijd is op. Alles gaat goed. Nieuwe accu gekocht. We zitten nu op de boot naar Noorwegen. Zonnig. Groetjes van ons

• 10 Juni 2014 - 21:42

Margreet:

Hè lieve mensen, leuk wat te horen.
    Jullie schieten dus al op en jammer dat er al een nieuwe accu aan te pas moest komen, maar daar kunnen jullie nu geen last meer van hebben.
    Fijne reis verder en geniet, liefs, Margreet.

• 10 Juni 2014 - 21:56

Dick:

Hoi luitjes, Heb je de gebruiksaanwijzing niet goed gelezen. haha Zonde van al het werk. Hopen dat je het nog een keer opschrijft. Jullie zijn best al ver. Zien met belangstelling de reisverslagen tegemoet. Groetjes en liefs van Dick en Nel

• 10 Juni 2014 - 23:10

Cees En Ria:

Fijn dat het goed gaat. Leuk om jullie zo te kunnen volgen. Wij gaan morgen op terugreis, Nog een overnachting in Nancy en dan hopen we donderdag thuis te zijn. Veel plezier en geniet er van. Groetjes Ria en Cees